niedziela, 29 listopada 2015

Zdrowe odchudzanie przy niedoczynności tarczycy (i nie tylko)

Wiele znanych mi kobiet zapytanych o to, czy są zawodolone ze swojej wagi mówi, że „nie jest źle, ale mogłabym zrzucić jakieś 5 kg". Magiczne 5 kg, które wydają się dzielić nas od sylwetki, którą wreszcie zaakceptujemy i pokochamy.

Mój kontrakt

sobota, 28 listopada 2015

Cukier to nowość w diecie człowieka - cz. I - Słodkie Życie Bez Cukru

10 000 lat temu, zanim nastąpił rozwój rolnictwa, nasi przodkowie żywili się zieleniną, korzonkami, orzechami, owocami, w niewielkiej ilości jajkami, a także rybami, skorupiakami i zwierzętami, których wnętrzności były bogate w tłuszcze. Ale nie cukrem! Cukier nieznany aż do schyłku średniowiecza Jeszcze pod koniec średniowiecza cukier był prawie nieznany w Europie.

Mój kontrakt

piątek, 27 listopada 2015

Skuteczny domowy syrop odchudzający z chrzanem

Naturalny syrop, który pomaga pozbyć się nadmiaru tłuszczu z brzucha nawet do 1cm dziennie, zapobiega nieprawidłowej retencji i nadmiernemu zatrzymywaniu wody w organizmie, co powoduje opuchlizny i uczucie ociężałości, silnie wzmacnia układ odpornościowy. I jako bonus - może poprawić wzrok, słuch i pamięć.

Mój kontrakt

czwartek, 26 listopada 2015

6 patentów, by schudnąć bez wysiłku

Telewizja to nie tylko źródło informacji i rozrywki, ale też kilka dodatkowych centymetrów w pasie. Jak wykazują badania przeprowadzone na uniwersytecie w Pittsburgu, oglądanie TV w czasie obiadu czy kolacji może Ci dodać 3,5 kilograma w ciągu roku.

Jak zmotywować się do odchudzania?  Tutaj dowiesz się najlepiej >> www.mojkontrakt.pl
Mój kontrakt

środa, 25 listopada 2015

Sekrety odchudzania po ciąży, czyli jak schudnąć po porodzie

Jak schudnąć po ciąży? Można bez problemów schudnąć po porodzie - i to bez stresu oraz głodówki. Jednak żeby tak było, o wagę trzeba zadbać już od początku ciąży. Odchudzanie po ciąży będzie łatwiejsze, jeśli już w ciąży będziesz dbać o dietę.

Schudnij po ciąży z dobrą motywacją >> pomoże Ci Mój kontrakt 

wtorek, 24 listopada 2015

5 największych mitów na temat zielonych koktajli

Przedstawiamy 5 największych mitów, które często są powtarzane na temat zielonych koktajli, a które nie do końca lub wcale nie są zgodne z prawdą. Jeśli wydaje ci się, że aby zmiksować warzywa i owoce na zielony koktajl potrzebujesz wypasionego miksera i to koniecznie kielichowego, jesteś w błędzie.

Koktajle są świetnym składnikiem zdrowej diety.
Mój kontrakt wspomaga dietę i mamy dowody, że z nim skutecznie osiągniesz wymarzoną wagę.
Zobacz >> Mój kontrakt.
Mój kontrakt

Hit! 10 produktów spalających tłuszcz

Zastanawiasz się co jeść, aby chudnąć? Postaw na najlepsze spalacze spożywcze, które możesz włączyć do swojego menu! fot. Panthermedia Migdały mają najwięcej wartości spośród wszystkich rodzajów orzechów. Ich garść pokrywa połowę dziennego zapotrzebowania organizmu na Słyną nie tylko z dobrego smaku, ale też ze skuteczności: oszukują głód, przyspieszają metabolizm, budują mięśnie.

Mój kontrakt

Hit! Oto 20 sposobów na zmotywowanie się do ćwiczeń!

Zaczynasz szukać wymówek, aby nie iść na trening? Czym prędzej wypróbuj jeden z 20 sposobów odzyskania motywacji do ćwiczeń. fot. Panthermedia Czujesz, że jesteś o krok od decyzji, aby dać sobie spokój z treningami bo brakuje ci odpowiedniej motywacji do ćwiczeń? Przekonaj samą siebie, że nie warto przerywać.

Mój kontrakt

10 kroków w kierunku zmiany nawyków żywieniowych - Pracownia Zdrowego Stylu

Zmienić nawyki żywieniowe... Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Nie wiadomo od czego zacząć i co właściwie należałoby zmienić. Boimy się wyjść poza swoją strefę komfortu oraz stawić czoło słabościom. Bezpiecznie jest pozostać w granicach przyzwyczajeń, gdyż to co nieznane wzbudza w nas lęk. Chyba każdy chce żyć zdrowo, ale wciąż znajdujemy wymówki - Nie mam czasu...

Mój kontrakt

poniedziałek, 23 listopada 2015

Ile kroków mam dzisiaj zrobić?

Światowa Organizacja Zdrowia zaleca, aby codziennie robić 10 000 kroków. To liczba, która pozwala zachować zdrowie oraz świadczy o tym, że jesteśmy w dobrej kondycji. Dużo czy mało? Dla większości z nas bardzo dużo, ponieważ szacuje się, że nie robimy nawet połowy zalecanej dziennej liczby kroków. Siedzący tryb życia i poruszanie się komunikacją sprawiają, że przejście kilku kilometrów dziennie staje się nie lada wyczynem.
czytaj więcej... Mój kontrakt